SUNNY THURSDAY

Vilken härlig dag jag haft!

Jag vaknade av att jag hörde en glad liten Thilde som sprang runt och lekte med sin docka, vad sjutton var det dockan hette nu igen?!! Jag fick mig i alla fall ett gott skratt när jag fick höra namnet.

Jag gjorde mig snabbt i ordning för att hinna njuta av den underbara vårsolen!
Vilket jag gjorde, jag åkte in till stan där jag först var på ett möte och sedan träffade min fina vän Bella som jag saknat så mycket! Vi sprang runt på stan tills vi tröttnade och åkte hem till henne och mös.

På kvällen bestämde vi oss för att köra på en dubbeldejt och det var så himla roligt och trevligt, jag kan ju säga att det blev mycket mycket skratt!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, hej så länge!



Såhär såg jag ut idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0